اسلایدر

لمپارد: از بیکاری شوهرخاله ام شد، ناراحتم
هواداران چلسی

لمپارد که رقابت های یورو 2012 را به دلیل مصدومیت از دست داد، معتقد است ردنپ تلاش زیادی برای موفقیت تاتنهام انجام داد

فرانک لمپارد، هافبک چلسی، خودش را در اخراج هری ردنپ از تاتنهام مقصر می داند و معتقد است قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ موجب بیکار شدن شوهرخاله اش شده است.

تاتنهام این فصل در لیگ برتر در رتبه چهارم قرار گرفت اما به دلیل قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ، این تیم نمی تواند در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

لمپارد که رقابت های یورو 2012 را به دلیل مصدومیت از دست داد، معتقد است ردنپ تلاش زیادی برای موفقیت تاتنهام انجام داد و نقش چندانی در این اتفاق ندارد.

او در گفتکو با سان آن ساندی گفت:" واقعا برای او ناراحت هستم؛ به ویژه اینکه بزرگترین موفقیت ورزشی من برای او باعث ناکامی شد.

او شایسته حضور در چمپیونزلیگ بود. او با تاتنهام در رتبه چهارم قرار گرفت. من هنوز از اتفاقی که رخ داد شوکه هستم.

من با چند هواداران تاتنهام دیدار کردم و آنها واقعا ناراحت هستند. آنها به یاد دارند که وقتی هری هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، تیم در کجای جدول قرار داشت و پس از آن، آنها به چمپیونزلیگ رسیدند و در بین تیم های بالای جدول قرار گرفتند.

او فوق العاده کار کرد. او عملکرد خیلی خوبی داشت و بسیاری معتقدند او می توانست انتخاب خوبی برای تیم ملی باشد. او واقعا مستحق از دست دادن شغلش نبود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری